Regulamin
REGULAMIN
POJĘCIA:
- Firma – Firma będąca właścicielem powierzchni biurowych.
- Klient – osoba lub Firma wynajmująca powierzchnie biurowe.
- Usługa Podstawowa – wynajem przestrzeni biurowej, tj. biurka dla 1 osoby z komputerem i dostępem do Internetu, na czas 1 h w miesiącu wraz z Usługa Adresu Siedziby.
- Usługa jednorazowego korzystanie z powierzchni biurowej – jednorazowe wynajęcie powierzchni biurowej lub Sali konferencyjnej dokonane na podstawie Rezerwacji, płatność po wykonaniu usługi na podstawie wystawionej FV oraz ceny za dokonana usługę wynikającą z Cennika Firmy (Cennik pkt 2 Wynajem powierzchni biurowej).
- Usługa Adresu Siedziby - możliwość rejestracji firmy Klienta pod adresem Firmy
- Usługa Adresu Korespondencyjnego - możliwość używania adresu Firmy do celów korespondencyjnych jak i marketingowych.
- Usługa skrzynki pocztowej – możliwość przyjmowania korespondencji przychodzącej poprzez box pocztowy.
- Przestrzeń biurowa – określona część powierzchni biurowej przekazana do dyspozycji Klienta na czas określony zgodnie z umową lub Rezerwacją.
a) Przestrzeń biurowa wariant I – biuro dla 2 osób, wynajem powierzchni biurowej z przeznaczeniem na biuro. Biurka dla 2 osób, z dostępem do Internetu oraz do sieci WI-FI.
b) Przestrzeń biurowa wariant II –, wynajem powierzchni biurowej, którą można przeznaczyć na:
- Biuro dla 3 -5 osób Biurka dla 3 – 5 osób z dostępem do Internetu bezprzewodowego WI –FI (ustawienia biurek po uzgodnieniu z Klientem).
- Mała sala szkoleniowa do 5 osób (ustawienia Sali wg uzgodnień z Klientem.) Dostęp do Internetu bezprzewodowego WI –FI, flipchart.
- Sala do nauki języka obcego do 6 osób (ustawienia Sali wg uzgodnień z Klientem.) Dostęp do Internetu bezprzewodowego WI –FI, flipchart.
c) Przestrzeń biurowa wariant III – sala konferencyjno – szkoleniowa dla 6 -10 osób, wynajem Sali na szkolenia, konferencje, spotkania biznesowe. Dostęp do Internetu bezprzewodowego WI –FI, flipchart. Zapewniamy napoje zimne i ciepłe oraz susz konferencyjny.
d) Przestrzeń biurowa wariant IV – wynajem biura lub Sali konferencyjno – szkoleniowej wg indywidualnych ustaleń z Klientem. Uzgodnienia indywidualne zapisane aneksem do umowy.
- Obsługa korespondencji przychodzącej – Firma po udzieleniu pełnomocnictwa może odbierać korespondencję Klienta i przekazywać mu ją na wskazany adres lub pozostawić do odbioru osobistego przez Klienta. Klient powinien odbierać przesyłki adresowane do niego w terminie 14 dni od podjęcia informacji od firmy o ich wpłynięciu. Po wyrażeniu pisemnej prośby korespondencja może być przekierowywana na adres wskazany przez Klienta.
- Obsługa korespondencji wychodzącej – wysyłanie korespondencji do Kontrahentów i Klientów Klienta zgodnie z jego wskazówkami.
- Usługa powiadamiania o korespondencji – Powiadamianie Klienta o korespondencji jaka do niego przyszła i wskazanie nadawcy nadesłanej korespondencji jeśli jest to możliwe. Powiadamianie o nadesłanej korespondencji będzie odbywało się drogą elektroniczną, na adres mailowy wskazany w umowie lub za pomocą smsów na numer telefonu komórkowego wskazany w umowie.
- Rezerwacja – rezerwowanie terminu wynajęcia powierzchni biurowej, dokonywana przez Klienta za pomocą strony internetowej lub zgłoszenia mailowego.
- Usługę Bezumownego Adresu Siedziby – wykorzystywanie adresu Firmy w dokumentach rejestrowych i marketingowych Klienta bez umowy z Firmą, po jej zakończeniu, rozwiązaniu lub wygaśnięciu okresu wypowiedzenia umowy. Posługiwanie się adresem Firmy przez Klienta w dokumentach rejestrowych, korespondencji, materiałach marketingowych i promocyjnych, na stronach internetowych, w ogłoszeniach internetowych oraz na forach internetowych.
- Usługi dodatkowe – inne usługi świadczone przez Firmę z godnie z cennikiem i Regulaminem tj. przygotowanie pism w języku polskim jak i obcym, tłumaczenie pism, skanowanie oraz sporządzanie kserokopii czarno- białych lub kolorowych.
Świadczenie usług
- W trakcie trwania Umowy Firma będzie świadczyła na rzecz Klienta jedną lub więcej usług wskazanych w umowie, według wyboru Klienta.
- Wszelkie Usługi świadczone są w Godzinach Otwarcia biura tj. od 9 do 17, chyba że Klient zamówi wykonanie usługi w Godzinach Dodatkowych.
- Klient może skorzystać z Usług Dodatkowych nie zawartych w umowie. W takim przypadku Strony ustalą rodzaj takiej usługi oraz wynagrodzenie z tytułu jej świadczenia na podstawie Rezerwacji.
- Za wszelkie Usługi Klient zobowiązany jest zapłacić wynagrodzenie określone w Cenniku stanowiącym załącznik do Umowy lub na podstawie Rezerwacji..
- Rezygnacja z jednej lub kilku Usług wskazanych przez Klienta w umowie może nastąpić w formie aneksu do Umowy. Klient może również ograniczyć zakres świadczonych na jego rzecz usług co powinno zostać dokonane poprzez dookreślenie sposobu świadczenia usług w formie aneksu do umowy.
Rezerwacja terminów
- Firma będzie przekazywać Klientom do wyłącznego użytkowania określone powierzchnie biurowe lub salę konferencyjno – szkoleniową.
- Firma będzie przekazywać Klientom wynajętą powierzchnię biurową jedynie po Rezerwacji jej przez Klienta oraz pod warunkiem jej dostępności w danym czasie i terminie.
- Klienci, chcący korzystać z usług w ramach zawartej Umowy maja możliwość dokonywania Rezerwacji i jej potwierdzania w formie elektronicznej
bezpośrednio na stronie internetowej. - Rezerwacja musi zostać potwierdzona przez Firmę w formie mailowej lub telefonicznej do godziny 16:00 w dniu wpłynięcia Rezerwacji. Brak takiego potwierdzenia oznaczać będzie iż Rezerwacja w danym dniu i terminie nie jest możliwa .
- W sytuacji gdy w terminie wskazanym przez Klienta wszystkie powierzchnie biurowe są zarezerwowane Firma poinformuje o tym stanie Klienta i zaproponuje mu inny termin rezerwacji.
- Klient ma prawo zrezygnować się z Rezerwacji w terminie 2 dni roboczych przed zarezerwowanym terminem wynajmu.
- W przypadku gdy rezygnacja z Rezerwacji nastąpi w dniu wynajmu powierzchni biurowej Klient jest zobowiązany zapłacić 100% ceny usługi.
Użytkowanie pomieszczeń
- Klient powinien korzystać z powierzchni biurowej zgodnie z jej przeznaczeniem.
- Klient powinien zwolnić wynajmowaną powierzchnie biurową zgodnie z ustaleniami dokonanymi podczas rezerwacji.
- Na wniosek Klienta Firma może wyrazić zgodę na przedłużenie czasu użytkowania Biura. W takim przypadku Klient zapłaci za każdą rozpoczętą godzinę zgodnie z cennikiem.
- Klient nie jest uprawniony do instalowania wyposażenia, urządzeń ani żadnego oprogramowania na sprzęcie Firmy lub w biurach bez wcześniejszego uzgodnienia takich działań z Firmą.
- Klient ponosi odpowiedzialność za szkody w wyposażeniu Firmy wyrządzone przez siebie, swoich pracowników lub odwiedzających.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treści wysyłane z lokalu biurowego Firmy drogą elektroniczną lub w inny sposób.
Działania niewskazane
- Kontrahenci Klienta nie mogą pozostawać w Biurze bez opieki Klienta lub bez obecności pracowników Firmy.
- Nie wolno używać Internetu do pobierania dużych plików w celach rozrywkowych, gdyż może to spowodować obciążenie łącza i utrudnienie pracy innym użytkownikom.
- Prosi się o zachowanie ciszy i spokoju w Biurach. Słuchanie materiałów dźwiękowych powinno odbywać się poprzez słuchawki. Nie wolno na terenie biura korzystać z urządzeń powodujących zakłócenia i hałas.
- Na terenie biura obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów oraz innych używek.
Odpowiedzialność Firmy
- Z tytułu realizacji Umowy Wynajmujący będzie ponosić odpowiedzialność odszkodowawczą na ogólnych zasadach prawa.
- Firma nie będzie odpowiedzialna gdy w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania sieci internetowej, telefonicznej lub poczty Klient poniesie szkodę.
- Firma nie będzie ponosiła odpowiedzialności za szkodę spowodowaną nieprzekazaniem wiadomości, korespondencji lub informacji Klientowi, która powinna przekazać, jeśli działanie takie było wynikiem niemożności skontaktowania się z Klientem z Umową.
- Firma będzie mogła zniszczyć dokumenty lub korespondencję Klienta jeśli nie zostanie ona przez niego odebrana z siedziby Firmy, w terminie 3 miesięcy od rozwiązania ww. Umowy. Z czynności zniszczenia zostanie sporządzony protokół , w którym Firma wskaże Klienta, którego dokumenty zostaną zniszczone, rodzaj dokumentów oraz ich ilość (bez ich otwierania).
Firma Klient
________________ ________________